شرکت کانکس سازی دپوکانکس اصفهان

تلفن

09134172720 (آقای بهرامی)

آدرس

اصفهان - میدان استقلال - بلواردانشگاه - رو به روی امام زاده سید محمد

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

6) کانکس اداری

توضیحات

5
(4)

کانکس اداری چیست؟

کانکس اداری یا دفتر مدیریتی ، کانکسی پیش‌ساخته است که به‌ عنوان محلی برای استقرار یک تیم در نظر گرفته‌ شده و معمولاً در پروژه‌ های مختلف درون و برون‌ شهری استفاده می‌شود. این نوع کانکس‌ها از شرایط خاص و ویژه‌ ای برخوردار است، دفاتر مدیریتی معمولاً به حالت‌ های لوکس، ساده و یا برای شرایط خاص که به‌ واسطه مشتری به‌ صورت سفارشی ساخته‌ شده و با توجه به خواسته و شرایط مشتری طراحی می‌شود طبقه‌ بندی می‌شود.

هر سازمان با توجه به شرایط خاص خود چون دفتری طراحی، بخش منشی، قسمت اداری، کانکس کارگری، تعداد کارکنان و .. کانکس اداری خود را به‌ صورت پیش‌ ساخته یا طراحی‌ شده و پس ساخت خریداری می‌کند، خیلی از شرایط نیز بسته به محل فعالیت و شرایط آب و هوایی و جوی تغییر می‌کند.

با توجه به توان ساخت در هر ابعاد نیاز است تا برآورد دقیقی از نیروی انسانی داشته تا توان طراحی و شرایط کانکس اداری بر اساس همان الگوی کاری پیشنهاد شده تا بهترین بازخورد را داشته باشد.

نمای از کانکس اداری

نمای از کانکس اداری

مشخصات کانکس اداری چیست؟

در طراحی این نوع کانکس شرایط و امکانات منحصر به‌ فردی نهفته است، که کانکس اداری را با بقیه کانکس‌ها متفاوت می‌کند تا جوابگوی نیاز بخش‌های مختلف یک شرکت یا سازمان باشد.

با توجه به شرایط استفاده و محل استفاده چون معادن یا پروژه‌ های مختلف نیاز است تا هزینه‌ای را در جهت استقرار نیروی انسانی و کار در محیط پروژه فراهم کرد، در بعضی مناطق به علت صعب‌ العبور بودن یا کاهش هزینه از کانکس اداری استفاده می‌شود زیرا هم هزینه پایینی دارد و هم سرعت راه‌ اندازی آن بسیار بالا بوده و از روش‌ های سنتی ساخت‌ و ساز مقرون به صرفه تر است.

،در ضمن می‌توان پس از اتمام پروژه به‌ راحتی آن را به‌ عنوان کانکس دست‌ دوم فروخته و هزینه‌ های آن نصب به تورم باعث بازگشت سرمایه می‌شود. درنتیجه حتی مصالح به‌ کاربرده قابلیت بازیافت و کاربری مجدد داشته و فروش کانکس اداری منجر به سود آوری نیز خواهد شد.

در نتیجه بهترین راه برای اسکان نیروی انسانی در محل کار کانکس اداری است که توصیه‌ شده است و تمام شرکت‌ های دنیا از همین روش جهت استقرار نیروی انسانی و کار استفاده می‌کنند.

طرحی از کانکس اداری

طرحی از کانکس اداری

آیا ابعاد کانکس اداری دارای محدودیت می‌باشد؟

در واقع باید گفت که هیچ‌ گونه محدودیتی در ساخت کانکس‌های اداری وجود نداشته و می‌توان با هر ابعادی کانکس را ساخت، فقط در بخش حمل‌ و نقل باید دقت لازم به عمل آید یا کانکس به‌ صورت برجا درون پروژه احداث‌ شده تا بهترین سود و کمترین هزینه را در برداشته باشد.

امروزه با توجه به کاهش هزینه‌ های سازمان و اداره‌ جات نیاز است تا با استفاده از این شیوه هزینه را نیز کاهش داد. البته باید شرایط ساخت نیز لحاظ گردد.

به‌ طور معمول استاندارد ابعاد کانکس اداری که از لحاظ محدودیت‌ های مجوز حمل بار و راحتی در حمل در نظر گرفته می‌شود بین 2.4*12 و 3.5*12 متر میباشد.

فضای داخلی کانکس اداری از لحاظ آرایه‌ گری و ارگونومیک به چه صورت است.

فضا داخلی معمولاً به بهترین نحوه ازل حاظ جانمایی تجهیزات و شرایط رفت‌ و آمد کارمندان، ارباب‌ رجوع و در جهت آسایش نیروی کار طراحی می‌شود. به این صورت که مشکلی در مراجعه و رفت آمد پیش نیاید. با توجه به میزان نزدیکی و صمیمیت کاری در داخل کانکس اداری، سعی شده تا بیشترین میزان فضای شخیص در اختیار هر کارمند اداری و کارکنان قرار گیرد تا بتوانند به‌ راحتی کارکرده و در کار افراد دیگر اختلال صورت نپذیرد.

یکی از موارد مهم دیگر نور و شرایط نورپردازی در کانکس‌ها است که از جمله مهم‌ترین عمال جهت آسایش است، حتماً باید آلودگی نوری محیط از کمترین میزان برخوردار بوده و از پنجره‌ های رفلکس استفاده‌ شده تا فضای داخلی کار راحتی خاصی داشته باشد. صدا نیز عامل مهمی در طراحی کانکس‌های اداری به شمار می‌آید و باید در این زمینه نیز از عایق‌های خاص بهره برد.

یکی از مشکلات عمده با توجه به میزان رفت‌ و آمد در این نوع کانکس باید کف را طوری طراحی کرد که از دادن شکم و صدا به هنگام تردد بی‌عیب و نقص باشد، محکم کردن کف به‌ صورت دوبل و استفاده از شاسی مناسب همچون تیر آهن‌های 16 به بالا می‌تواند این مشکلات را حل و نمای بهتری به داخل دهد.

البته تمیزی کانکس نیز مهم است زیرا تأثیر زیادی در کار خواهد گذاشت، درنتیجه از کف‌ های قابل‌شست‌وشو در جهت کف کانکس‌های اداری استفاده می‌شود و معمولاً سطوح باید ضد خش باشد تا جذابیت خود را از دست ندهد.

فضای ایده آل کانکس اداری

فضای ایده آل کانکس اداری

مزایای کانکس‌های اداری چیست؟

سفارش کانکس‌های اداری بسیار ارزان‌ تر از روش‌های سنتی در استقرار نیرو می‌باشد.

  1. این‌ گونه کانکس‌ها دارای عایق صوت است.
  2. عایق حرارتی نیز در آن به‌ کاررفته است.
  3. آلیاژ استفاده‌شده از کیفیت بالای برخوردار است تا مدت استفاده را طولانی و کیفیت کانکس اداری را به بالاترین حد خود برساند.
  4. این نوع کانکس باید دارای کپسول اطفای حریق بوده تا در شرایط حریق از آن استفاده شود.

کانکس اداری دارای ظاهری شیک

انواع کانکس اداری مرسوم

به چهار درسته کانکس کارگری، کانکس اداری ساده، کانکس مدیریت و کانکس لوکس یا لاکچری طبقه‌ بندی می‌شود که در زیر توضیحات آن داده‌ شده است.

کانکس کارگری:معمولاً این نوع کانکس‌ها محیط مبله شده یا تخت دار است که برای استراحت کارگر تعبیه‌ شده و دارای دستگاه‌ های گرمایشی یا سرمایشی می‌باشد. به علت استراحت و تردد کمتر از سادگی برخوردار بوده و نورپردازی، دکوراسیون و بقیه تجهیزات ساده و ارزان می‌باشد و بیشتر به دوام و کارایی طراحی اشاره‌ شده است.

کانکس اداری ساده: نمای خارجی ساده است و معمولاً از ساندویچ پنل به علت استحکام زیاد و قیمت کم استفاده می‌شود و می‌توان از طریق پارتیشن یا سایدینگ جدا کردن قسمت‌های کاری را انجام داد. ازلحاظ طراحی فضا بدونِ محدودیت و کاملاً قابلیت سفارشی‌ سازی دارد.

کانکس اداری مدیریتی: برای این طراحی باید فضا های خاص را به‌صورت ارگونومیک طراحی و از دکوراسیون داخلی به نحوه شکیل بهره برد تا فضای مناسب و با پرستیژی طراحی و امکانات رفاهی بیشتری در این نوع کانکس اداری طراحی کرد. نیاز به اتاق کنفرانس و بهترین شرایط در جهت استفاده ارباب‌ رجوع می باشد.

کانکس لوکس یا لاکچری:این نوع کانکس‌ها از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار‌ است دارای اتاق مهمان طراحی لوکس و لاکچری و چشم‌ نوازی برخوردار است. بدنه آن بسیار زیبا طراحی‌ شده و به‌ عنوان یک دفتر شیک از آن می‌توان استفاده کرد. ولی قیمت طراحی آن بیشتر از حالت‌ های معمول است.

کانکس اداری لوکس

کانکس اداری لوکس

سؤالات مرسوم در زمینهٔ کانکس اداری

کانکس اداری دوطبقه قابل‌ اجرا می‌باشد یا خیر؟

به‌ راحتی می‌توان تمامی خواسته‌ های مشتری را اجرا و کانکس اداری دو طبقه ساخت که دارای تمامی امکانات بوده و به‌ عنوان‌ مثال اتاق مدری عامل در بالا و مشتری، سیستم اداری در پایین قرار داشته و حتی پارکینگ مسقف نیز ساخته شود، هرچه که مشتری در عنوان سفارش قید کند قابل‌ اجرا و انجام است.

قیمت کانکس‌های اداری چقدر است؟

قیمت قابل ارزیابی نیست و بنا به خواسته مشتری پیش فاکتور کانکس‌های اداری بیان می‌شود، ولی شاید از کمینه قیمت 2 الی 3 میلیون تومان به بالا بتوان پیشنهاد قیمت داد و البته با توجه به قیمت ارز، شرایط ساخت و … متغیر است، البته قیمت رقابتی با بهترین متریال در کانکس اداری عرضه می‌شود.

کانکس‌های اداری پیش‌ساخته چیست و مزیت آن چیست؟

در واقع کانکس به‌ طور کلی پیش‌ ساخته است و از قبل ساخته و تحویل مشتری می‌شود و یا به‌ صورت برجا در محل تولید می‌شود، فرق خاصی ندارد و فقط پیش‌ ساخته نیاز به هزینه حمل دارد ولی بستگی به شرایط دارد.

این محتوا چقدر مفید بود؟

با کلیک بر روی ستاره امتیاز دهید!

میانگین امتیاز : 5 / 5. تعداد رای : 4

بدون رای! اولین نفری باشید که به این محتوا امتیاز میدهید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “6) کانکس اداری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو
Call Now Button